petek, 23. december 2011

Pripravljeni

S Palčico se nama je vendarle uspelo postaviti nazaj na noge, kljub temu, da je trajalo nekaj dni. Naj dodam, da nič kaj prijetnih dni, ker sva komaj kaj spili, pojedli pa še manj. Ampak danes sva ok.

Ker je Palčica že velika in ve kdo je Božiček, nama je letos prvič lahko pomagala pri pripravah (zavijanju vseh daril seveda, razen njenega). Nekje na sredini je vendarle obupala in ugotovila, da je zavijanje daril (zlasti, če se odločiš, da boš vsako malenkost zavil posebej, da bo veselje še večje), prej garanje kot zabava. In je obupala, še preden sem prišla do njenega darila ;)

Trenutno sedim pred računalnikom z vrečko in barvo na glavi, da bom jutri lepa in fit, vsaj kolikor mi lahko pri tem pomaga barva za lase. Kupila sem si tudi eno tako fino oblekico (Nežka, priporočam - H&M, seveda), ki mi hudo paše, edina njena pomanjkljivost je, da je spet črna. Če bi znala, bi jo morala okrasiti, da ne bi bila tako "navadna", ker kroj je pa super za mojo postavo.

Danes bova šla tudi zgodaj spat, da bomo jutri kar največ imeli od dneva. Popoldan gremo na božično kočerjo k moji super truper tašči. Veselim se že, ko bosta s svakom dobila darila. V nedeljo nas čaka pot k moji sestri v bližino Vinice in še eno božičkovanje z mojim delom žlahte (ki je precej številčen). Tudi mala darilca za ta dan so pripravljena in jih je treba samo še naložiti v avto.

Zdaj se torej začenjajo tiste prave počitnice. Od danes dalje razmišljam o svojem delu samo kadar mi bo pasalo. Ker iskreno povedano sem malo utrujena. Ne ker bi tako garala, bolj ker "delam" non stop :) Hehe, ampak kaj naj rečem, kriva sem si sama.

Od jutri dalje torej počitnikujemo. Se družimo, uživamo, spimo in jemo, z veseljem spijemo kakšen kozarček na zdravje, uspeh, veselje in vse ostalo v letu, ki prihaja.

Lep božič tudi vsem vam!

foto: Reuters

1 komentar:

Hvala za komentar.