četrtek, 1. december 2011

Priprave II.

Ste me kaj pogrešali?

Danes, jutri in v ponedeljek sem udeleženka delavnice Piprava za samozaposlitev. Prvi dan se je začel slabo, pa ne zaradi delavnice, pač pa zato, ker je Palčica prišla k nama malo pred četrto zjutraj, sledila ji je Sredinčica minuto kasneje, potem pa jima je uspelo zbuditi tudi Mezinčka. Kar pomeni, da potem ni spal nihče več.

Po takšnem začetku je bil dan pravzaprav zelo uspešen - glede na število prespanih ur popolnoma nepričakovano. Delavnica je bila neskončno zanimiva, veliko stvari sem že vedela, veliko še ne, sem pa na tihem vseh sedem šolskih ur občudovala predavateljico in si mislila, da če bom jaz takšna čez eno leto, bom lahko upravičeno ponosna nase.

Naučila sem se veliko koristnih stvari. Recimo, da sem se doslej toliko ukvarjala s trženjem, planiranjem in spletno stranjo kot tako, da sem zanemarila tisto, kar mi bo prinašalo denar. Naslednji teden je tako teden za učenje, študiranje in raziskovanje.

Naučila sem se tudi, da mogoče subvencije kljub vsemu vendarle ne bom dobila. Prvič, ker živimo v državi, kjer lahko z lopato denar razmetavamo skozi okna. In plačujemo usposabljanja za ljudi, za katere ne vemo ali imamo denar ali ne. Eh. Lahko, da subvencije ne bom dobila tudi zato, ker velja nov zakon o gospodarskih družbah, ki je Ajpes postavil v situacijo, da ne more registrirati novih družb, ker nima mehaniznma kako preverjati ali so direktorji v zadnjih desetih letih kakšno firmo po domače povedano spravili na kant. Zato trenutno menda pri nas ni mogoče registrirati nove družbe. In je ne bo, dokler sodišče ne bo odločilo (o čem, ne vem in se v to danes niti ne bi poglabljala).

Naučila sem se tudi, da je morda nizka cena slabost in ne prednost. To pomeni, da moram ta del kljub vsemu ponovno premisliti.

Še kaj bi se našlo. Ampak danes sem na smrt utrujena. Tako zelo, da popijem do konca svoj večerni čaj (po današnjem jutru seveda vsi mladički že nekaj časa spijo), si umijem zobe in grem spat. Ne verjamem, da bom dočakala večerni film ;)


foto: enkrat že uporabljena na blogu, vir bom poiskal drugič...

1 komentar:

  1. Mi se v tem (za nas) dopustniškem tednu, tudi vsako jutro zbujamo vsi natlačeni v našo mini posteljo. Na srečo imamo nato popoldne čas, da nadoknadimo zamujen jutranji spanec.

    Odstavka o subvenciji pa sploh ne razumem. Po slovensko zbirokratizirano in zakomplicirano do konca. Ponujajo subvencijo, ki je ni mogoče dobiti? Tipično.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.