petek, 30. marec 2012

Budilka

Ko je zjutraj zazvonila ura, se je dan začel res "perfect" - z mojim zadnje čase najljubšim komadom. V istem trenutku, ko se je prižgal radio, se je začel komad. Božansko.

Danes je bila namreč moja zadnja samotna noč - že zvečer gremo punce, če bosta punci le zdržali, po mojo boljšo polovico na letališče. Tudi božansko.

Kljub Mezinčkovi "pomoči" sem uspela zamenjat posteljnino v vseh petih posteljah. In ugotovila, da še sreča, da Mezinček spi v spalni vreči, sicer bi mirne duše splezal iz posteljice, kar mi je danes dvakrat pokazal (celo brez padca). Mislim, da je skrajni čas, da si za mladeniča omislimo večjo posteljo.

Posesati ne morem, ker je včeraj v napadu viška energije v filter sesalca zlil dva decilitra soka. In se suši. Ker ga je bilo treba seveda pošteno oprati.

Sonček je. Ptički pojejo. Barabe so vedno bile in vedno bodo. Jaz pa se bom danes imela fino. Celo nohte si bom nalakirala, ko bo mladi fantič spal. Kar bo kmalu, glede na to, da že glasno zeha.

Popoldan bomo šli v knjižnico, da bo Palčica končno končala bralno značko. Jutri nas čaka lep dan in dva nastopa za očija - dopoldan Sredinčičin in popoldan Palčičin balet.

Naj bo tudi za vas ta dan posebno lep. In miren.


7 komentarjev:

  1. ooo kako lepo.
    pesem je krasna.
    pa nalakirani nohti.
    wau. lepo...naj se pomlad začne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res lep dan.
    Tudi jaz si bom danes nalakirala nohte in uživala v tvojem izboru pesmi.
    Zvečer grem pa na reunion s puncami iz bivše službe. Na vaše konce, ampak ne mi ne vi ne bomo imeli časa, da bi pobirali vaše pike. :)

    Uživajte!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Anita, naše pike so odšle tako hitro kot so prišle :) Že razturavamo po hiši :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ok, prav, potem si bom pa tudi jaz danes nalakirala nohte. Me Dragi zvečer pelje na čaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Naj lep tudi ostane.

    A da bi si tudi jaz nohte nalakirala?

    Ooo, Anita, super:) Uživaj:)

    Zofija, tudi super. Kako si lepa. Kako lepo frizuro imaš. Presenečenje. Kot nazadnje, ko sem prišla h Oliviji in je z zelo kratkih las nenadoma nastal paž. Da nisem kakšne strani v koledarju falila?

    Oh punce moje. Mene so pa barabe čisto s tira vrgle. Rabim ene vrste katarzo. Boste izvedele, ko jo najdem.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.