torek, 13. marec 2012

Iz Sončnega dola na realna tla

Tako nekako bi lahko opisala svoj današnji dan. In ne, nikogar ne morem kriviti za to, razen sebe.

V bistvu se je začelo nadvse obetavno. Gospa, ki sem jo včeraj kontaktirala glede plana B, se mi je oglasila. Da je za projekt. Navdušena sem že razmišljala kako se lotiti naslednje kljukice za plan B, ko sem, kot ponavadi, dobila sms s stanjem na svojem računu.

Mislim, da je več kot jasno, da moje finančno stanje, odkar sem na svojem ni zavidljivo. Ampak marec sva rekla, bova še zgurala, jutri namreč pride otroški dodatek in dodatek za veliko družino, ki bi naju dvignil nad absolutno ničlo. V petek sem si celo nakazala tisto, kar si v tem stanju s svojega zavoda morem nakazati - potne stroške in malico. Da bom imela dovolj stanja, da mi bodo lahko podaljšali limit.

Tisti, ki me poznate ali že dlje časa berete, veste, da sem "ziheraš", da planiram, da ne pozabljam na pomembne stvari. Vsako leto sem dala vlogo za podaljšanje limita in vsako leto so mi povedali, da to ni potrebno. Letos sem prvič pozabila. In mislila, da bo vse ok.

Skratka, ko sem pogledala na spletno banko, me je skoraj kap. Skoraj dva tisoč evrov nedovoljene prekoračitve stanja - limit so mi namreč, ker nimam resnih prilivov, enostavno ukinili. Na nič. Jutri pride otroški dodatek, dodatek za veliko družino, pojutrišnjem moram plačati prispevke - ampak ves denar, ki pride na moj račun samo pokriva nedovoljen minus. 

Verjamete? Ko sem opravila pogovor z banko in prosila za podaljšanje in jim napisala obrazložitev zakaj so moji prihodki trenutno tako nizki, sem se zjokala. Kot otrok.

Danes sem trdno padla na tla in ja, padec je bil hudo boleč.

foto: odmevi.zdravstvena.info

3 komentarji:

  1. :(((

    Jaz sem pa večni optimist. In čakam na pozitiven odgovor banke. In na poročilo o nadaljevanju tvojih planov.

    In držim pesti. Tako zelo, da malo manjka, da mi odpadejo. Tako, kot se drži pesti za ta prave prijatelje.

    Lubica moja, to je samo faza. Vmesna. Poglej, kako si sposobna. Kaj delaš in kako delaš. Kaj vse daješ od sebe. Tudi stvari, ki niso neposredno povezane z bisnisom. Tvoji članki na primer. Vsa čast. Resnično.

    Vse bo ok.

    OdgovoriIzbriši
  2. Petra je tako lepo napisala, da nimam kaj dodati!

    To je zgolj točka odboja.

    Drži se, mi smo s tabo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.