petek, 23. marec 2012

Zaplet

Brez zapletov v naši družini seveda ne more miniti niti teden dni.

Današnji zaplet se je zgodil navsezgodaj zjutraj, ko sva s Sredinčico peljali Mezinčka k pediatru, da mu je odstranil lepilni trak z arkade. In smo ugotovili, da nima urejenega zdravstvenega zavarovanja.
Ker ima Sredinčica čez kakšno uro pregled, sem prosila naj preveri še njeno zavarovanje. In ugotovila, da ga tudi nima.

Do zapleta je prišlo seveda, ker v novi službi moje boljše polovice otrok niso prijavili v zavarovanje. So pozabili, kljub temu, da jim je prvi dan prinesel kopije rojstnih listov in jih na to opozoril. Ampak ok, se zgodi.. Tako je moja boljša polovica od osmih zjutraj do nekaj čez devet skušal dobiti svojo kadrovsko naj to takoj uredijo. In so uredili. Sem pa jaz vmes od doma naredila stoen plan kako bom uredila zdravstveno zavarovanje za Sredinčico v primeru, da se kaj zakomplicira. 

No, zdaj je na srečo urejeno, saj sem za vsak slučaj, ziheraš kakršen sem, vseeno poklicala še na Zavod za zdravstveno zavarovanje in preverila. 

Dan se je začel pestro, upam, da se nadaljuje v bolj mirnem duhu.



1 komentar:

Hvala za komentar.