četrtek, 29. marec 2012

Česa ne maram

Ne maram prepirov. Sploh ne. Če je le mogoče, se jih na široko ognem.

Kadar sem napadena, se na napad ne znam odzvati. Vedno šele potem premišljujem kaj vse bi lahko rekla, pa nisem.

Ne maram sporov, daleč od tega. Če se da, bom za ljubi mir raje tiho.


Ampak svoje otroke učim, da se morajo postaviti zase. Da se morajo postaviti za svoj prav. Zveza svobodnih sindikatov bi me, če ne bi imela back up plana, s svojo potezo spravila ob kruh. Naj se jim zaleti, tiho pa ne bom. Ker moji otroci se učijo od mene. In če bom jaz tokrat pogoltnila svoj prav za ljubi mir, ga bodo morda oni tudi in ti takrat, ko bo res pomembno. In ja, tokrat je res pomembno. 


foto: siol.net





4 komentarji:

  1. Ja, je pomembno. Ker tako se ne dela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav je tako - nikoli ne smes biti tiho!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Poročilo: sem pisala novinarki, ki je napisala članek v Delu, pravi, da je takoj opazila, da je nekaj narobe. In me pokliče naslednji teden.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.