ponedeljek, 12. marec 2012

Sončni dol

Tako se imenuje moja idealna vasica.

Tam skoraj ves čas sije sonce. Tudi kadar pada dež, ni mraz. 

Ljudje so pomirjeni. Niso bogati, niso niti revni. Imajo vse kar potrebujejo. Ker so zadovoljni s svojimi življenji, so umirjeni in spokojni. Ne lenarijo, daleč od tega;  vsi delajo, ampak vsak dela tisto, kar dela rad.

Kadar kdo potrebuje pomoč, je samo po sebi umevno, da mu ostali pomagajo. Zato mu za pomoč ni težko prositi, ker mu ni treba imeti slabe vesti, saj tudi on brez izjeme pomaga drugim. Ker v bistvu slaba vest kot taka v mojem Sončnem dolu sploh ne obstaja. 

Jutra so lepa in prijazna. Nikomur se ne mudi, zato vsi odhajamo od doma umirjeni in brez jutranjih prepirov. Vse diši po kavi in čaju. Kogar srečaš, te pozdravi in nihče ne gleda v tla. 

V Sončnem dolu vedno cvetijo rožice. Vse diši po cvetju.

Tam ni politikov in nihče ne laže. Vsak pove tako kot je, naravnost, o tebi se ne pogovarja, pogovarja se s tabo. Smeje se s tabo. Joka s tabo. Ker tudi v Sončnem dolu se sem in tja zgodi kakšna žalostna stvar.

Ampak v Sončnem dolu se ljudje ne prepirajo in ne opravljajo. Ker so vsi zadovoljni s svojimi življenji, ni zavisti. In če ni zavisti, tudi ni prav nobenega razloga, da bi se ljudje prepirali ali opravljali.

V Sončnem dolu zvečer vsak posedi na svoji terasi ali pa gre na večerni sprehod.Skratka dela, kar mu paše. In ker je v tem svojem delu ali nedelu zadovoljen, zaspi mirno in dobre volje. In se tak tudi zbudi.

Za vzorec naj nalepim sem še nekaj fotografij vasice Penne, ki sem jih našla na spletu. Gremo?



vse tri fotografije so s spletne strani udobnoposvetu.si



4 komentarji:

  1. Jaaaaa pejmo! Ta Penne je sigurno v Toscani?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem preverila - ene fotke so iz Penne-ja, dve sta pa iz Bruniquel-a, 80 km od Toulousa. Ampak glede na to, da gre za mojo imaginarno vasico, je čisto vseeno ali je to en kraj ali dva :)))

      Izbriši
  2. Kje je to? Franča?

    Jaz se letos na poti na Korziko (cross my fingers) ustavim v Toskani. Nujno. Rabim dozo počitniških dni z vonjem po rožmarinu, lovorju, borovcih in morju.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.