četrtek, 29. marec 2012

Mir

Ja, to je vse kar si želim. Rada bi zjutraj vstala, otroke peljala v vrtec in šolo, se odpeljala do službe, jo oddelala in v miru ob svojem času odšla domov.

Rada bi imela petnajstega plačo na računu. Rada bi si splanirala dopuste za celo leto naprej. Rada bi osemnajstega brez skrbi plačala položnice.

Rada bi mirno spala in se ne odločala 24 ur na dan. 

Kmalu bo dve leti odkar sem se zadnjič odpeljala iz svoje zadnje "prave" službe. Dve leti od dneva, ko sem se veselila poti domov, ker nisem vedela, da bom šla tja samo še enkrat - da mi povedo, da me bodo odpustili. 

Kmalu bo eno leto od dne, ko sem izvedela, da bom ostala brez službe. Torej eno leto, ko noč in dan premišljujem in iščem variante in variacije. 

Rada bi imela mir. In živela lepo, mirno, sivo, sivkasto in vseh drugih variant sive barve življenje vsaj nekaj časa. 

foto: soncek.com

4 komentarji:

  1. Tudi jaz ti zelim, da bi imela mir.
    Ampak, hej jutri je petek. Spet bos v mocnem objemu in vse bo v trenutku postalo lazje ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja. Vse to, kar pišeš, ti obljublja mir samo v sanjah. In če imaš res srečo. Pa tudi ta je izmuzljiva.

    A misliš, da imam jaz mir, ko grem v službo? Vidiš, da ga nimam niti, ko nisem v službi.

    Dopust sem splanirala, pa ga ne smem vzeti. So mi pa dežurstvo splanirali med dopustom.

    Plačo mi klestijo. Imam pa tisto, s katero sem začela pred osmimi leti. Ta mesec je niti približno ne bo jurja. Prevoz pokrijem le delno. Dodatnega dela mi ne plačajo. Ko ob nedeljah dežuram, namesto da bi se podila po travnikih s punčkama, mi pišejo šest ur. Tudi če jih tam preživim dvanajst. Če sem med tednom dan za dnem tam od osmih do večera, dobim pod nos, da je to itak moja dolžnost, saj moram biti prilagodljiva. Pridem pred svojim časom. Če grem ob svojem času, nadaljujem doma. Konča se tudi ob enajstih zvečer. Vmes nisem ne uslužbenka ne mama ne žena. In vse strani mi to očitajo.

    Položnic ne plačam brez skrbi. O tem raje ne govorim.

    Kako je pa z razmišljanjem? Ja, je zaželeno. Ampak ker pride do šefov od mene, je brezpredmetno, začetniško, preveč poenostavljeno itd.

    Grem z veseljem v službo? Emmm NE.

    Res bi rada v službo?

    Saj nisem huda nate, da ne boš mislila. Da ne bo tako izpadlo. Ampak saj veš, kako je pri meni, saj si moj filter. Cenim, da si izkoristila priložnost in šla na svoje. Garanje je in živčna vojna. Vem. Ampak kmalu boš uživala sadove svojega truda.

    Vedno tvoja Petra:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam s Petro, ampak vem da je drugačne vrste mir, ko veš da bo plača petnajstega na računu.

    Ampak to se ti bo prav kmalu uredilo. Čisto malo še zdrži!

    OdgovoriIzbriši
  4. Petra, vem, se nemarno dobro spomnim takšnih situacij. In Anita, bom. Moram. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.