četrtek, 8. marec 2012

Za dan žena

sem od svoje boljše polovice dobila nov telefon. Za en evro. Naprej ga bom plačevala sama :)

Ampak je bilo pa fino dobiti tako kulsko darilo, ni kaj. Ker moja netehnična narava nima nobenega veselja, da bi izbirala telefone. 

Zdaj sem torej ponosna lastnica fensi šmensi HTC pojma nimam katerega modela telefona. Ki ima mimogrede 3D kamero in že veselo fotkam mladičke. 

Seveda moram prenesti še vse kontakte, fotke in ostalo, ampak počasi me zadeve začenjajo veseliti. Maili mi že delujejo (zdaj ne bom več klicala domov, naj počekirajo moj službeni mail). 

6 komentarjev:

  1. Aaaaaa. To je to. Hudo kul. Bravo, možek.

    Jaz sem pa prejle ravno razmišljala, kako sem lahko falila ta pomemben podatek, da imaš ti nov telefon... :)

    Veliko užitkov.

    Jaz imam pa težavo. Imela bi JazTelefon. Pa je drag ko svinja. Ampak drugega ne bi imela. Tega hočem. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lubica moja, pa kaj zahudiča je 3D kamera?

    OdgovoriIzbriši
  3. wau, važička...mene tudi zanima kaj je to 3d kamera?!?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, bejbi, vama pokazem, ko se blogerke dobimo, ok? Lezim na kavcu in s telefona komentiram svoj blog. Fensi za dol past.

    OdgovoriIzbriši
  5. Frikica. :)
    Meni je že to podvig, da lahko preberem maile. Moram prav probat, če lahko dosežem tudi blog. :)

    Jej, komaj čakam na kooofi. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz blog dosežem. S telefonom. Nikakor pa se ne morem prijavit in komentirat.

    Ti pa kar bodi važna, Olivija. Jaz bi bila tudi:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.