petek, 6. maj 2011

Dilema - 2. del

Jutri moja boljša polovica prireja piknik za svojih rosnih 32. Prvotni namen je bil, da bi piknik, kot ponavadi, potekal na kresno noč, torej prejšnjo soboto. 
Nagajalo nam je vreme, pa smo ga prvič celo prestavili. Danes popoldan nas čaka šoping (predstavljajte si poglede, ko greva s tremi otroci v trgovino kupovat gajbe piva in vina ;)), napovedano je prelepo vreme - sonce in 22 stopinj, moja super kulska tašča se je javila, da otroke vzame v varstvo in jih zvečer pripelje domov. Piknik sva zaradi tega tudi rahlo prestavila - na zgodnjo 12. uro.

Kje je dilema? Piknika se seveda noro veselim, hkrati pa me je strah - neprespane noči. Starši majhnih otrok, ki radi vstajajo zgodaj, vedo kakšna muka je po prekrokani noči vstati ob pol šestih zjutraj - še bolje, če dojenček ob pol štirih še poje kakšno stekleničko mleka. No, tudi EMŠO nama v tem primeru ne bo v pomoč (ali - neskončno lažje sem preživela naslednji dan, ko sem imela približno sedem let manj).


Dilema gor ali dol - piknik bo. In to ne samo dober - fantastičen žur. Hawk!

1 komentar:

Hvala za komentar.