sreda, 11. maj 2011

Vrata so zaprta

Čas je, da odpremo nova. Vrata namreč.

Žal lahko povem le, da sem imela (spet) prav. No, tokrat bi se raje motila, čeprav... Morda pa tudi ne. V meni je namreč v teh dneh dozorela odločitev, da imam dovolj. In da je čas, da grem na svoje. 

Trije otroci so me stali treh služb, pa mi niti za eno ni žal. Če bi morala izbirati še enkrat, bi izbrala enako pot in to mi je v veliko uteho. 

Kljub temu najprej rabim nekaj dni, da prespim in zberem misli, potem pa... novim zmagam naproti. Kajne?

foto: www.uspesnapodjetnica.si

4 komentarji:

  1. Nova vrata te čakajo. Glede na tvojo zgodovino ponovno poudarjam, da ni ovire, čez katero ti ne bi mogla priti.

    Tako kot vsem nam, pa ti je dovoljeno imeti tudi padce na poti do cilja, ne le vzpone. Tega te dni, ko boš premlevala vse skupaj, ne pozabi. In bodi prizanesljiva do sebe.

    S tabo v dobrem in v slabem. Petra.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vedno novim zmagam naproti! Kakor koli se boš odločila, bo pravilno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma ja..?
    Držim pesti, da se nova vrata odprejo na široko in da boš kmalu rekla, da je bilo to, da si ostala brez te službe najboljša stvar kar se ti je kdaj zgodila.

    Drži se!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.