petek, 20. maj 2011

Odkar

Odkar je Mezinček v fazi plezanja in puzanja ter svojevrstnega "več gre na tla kot v usta" hranjenja, je treba dnevni prostor posesati vsaj vsak dan.

V tem času smo tudi vse rože preselili na varno v gornje nadstropje.

Odkar Mezinček vse daje v usta, imata punčki svoje igrače varno (ali manj varno - odvisno od dneva) zapakirane v košaricah daleč od Mezinčkovih rok.

Odkar se Mezinček plazi si (razen sesanja) še nisem resneje ogledala tal. In ta! Uh! Kričijo po pomivanju!

Ampak v skladu z mojim današnjim počutjem (beri nahodom) in neprespano nočjo (beri trpim, ker me boli vsaka celica telesa - EMŠO ;)), naj kar kričijo. Mirne vesti si bom v ušesa vtaknila vato in jih še naslednjih nekaj dni mirno in brez slabe vesti ignorirala.

4 komentarji:

  1. In nihče ne bo imel nič proti. Niti Mezinček, še najmanj pa tla:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam z Neskončno...in hvala, ker si me spomnila, da bo naša Pikica vsak čas tako kot Mezinček...pri 9 mesecih je pa čas, da začne malo puzat,a ne? :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, o tleh sploh nočem nič slišati.
    Pa o oknih. Zamenjali smo jih sredi februarja, od takrat naprej pridno nabirajo cvetni prah.
    Ta teden moram pa res nujno poklicati gospo Metko, da jih pride pomit. Jaz se z njimi ne bom več ukvarjala. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Anita, verjamem. Jaz se tlem še kar uspešno izogibam :)
    Sem pa kupila fascikle ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.