torek, 24. maj 2011

Kako bo?

Kot veste, sem precej obsedena s planiranjem. Ustanovile smo celo klub ( Spomin si lahko osvežite tukaj. ) 

Ko sem danes dopoldan premišljevala o tem kako bo Sredinčica naslednje leto jeseni začela obiskovati prvi razred pa sem ugotovila, da si tistega, kar mi daje varnost (torej planirane prihodnosti) ne morem predstavljati. Še več. Ugotovila sem, da si jo bom pač morala zamisliti in zgraditi popolnoma na novo.

To pravzaprav odpira številne možnosti - mnogo več kot mi jih je moja dosedanja služba. Res je da sem imela vsak mesec na računu plačo, res da niti nisem nameravala delati po 8, pač pa po 6 ur na dan. Res pa je tudi, da sem se z vrnitvijo v službo bolj nekako sprijaznila kot da bi si je želela. Predvsem zato, ker nisem imela poguma, da bi resneje premišljevala o tem, da bi spremenila naše življenje (čeprav dolgoročno verjamem, da na boljše). 

Ugotovila sem, da me nesigurnost in nezmožnost predstavljanja našega bodočega vsakdana plaši. Kljub temu, da istočasno ponuja odprte možnosti - da si vsakdan zgradim po svoje. 

Plaši me tudi zaradi nove ugotovitve - pravzaprav o tem, v kar se spuščam, nimam veliko pojma. Pravzaprav se bom morala učiti, učiti in učiti. Pravzaprav bi lahko bila srečna, ker sem ugotovila, da imam veliko več prijateljev kot sem mislila, da jih imam. Tudi veliko več ljudi, ki me v moji odločitvi podpirajo. 

Mogoče bi nase morala pogledati z njihovimi očmi - se zagnati in se odločiti - uspelo mi bo. Ideja je dobra, ne, ideja je pravzaprav odlična. Pomanjkljivosti in manjke bom poiskala in odpravila - s pomočjo tistih, ki vanjo verjamejo. Potem nam pa pravzaprav že mora uspeti, kajne? 



1 komentar:

  1. S tem, ko se boš učila, boš izpopolnila del notranjosti, ki ga v stari službi ne bi.

    Je res, da boš verjetno na zečetku zasuta z delom. Ampak boš delala zase, razporejala po svojem urniku,... In vmes boš prišla do spoznanj, ki bodo odpirala nova vrata. To je pravzaprav pot v neskončnost.

    Skrbi so zdrave. Poskrbijo, da je v odločitve vključen razum.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.