torek, 10. maj 2011

Pripravljena

Jutri me torej čaka The sestanek v službi.

Nanj sem se temeljito pripravila - obnovila znanje ZDR, preverila na Zavodu za zaposlovanje na kaj lahko računam, če ostanem brez službe. Pripravila sem se celo na morebitne želje mojega šefa naj vrnem del regresa (jasen NE imam v mislih), pa odgovor naj me vsaj na porodniški pustijo na moru na kakšne čudne babje čenče tudi. Pripravila sem se celo na morebitne neumne izpade dotične sodelavke.

Za boljše spanje si bom ogledala Sodobno družino, popravila kričeče rdeč lak na nohtih in potem se bom temeljito  naspala (upam le, da si je Mezinček k srcu vzel mojo odločitev in jo bo upošteval).



foto: www.cekin.si



















Od šestih, ko vstanem, se bom vse do devetih, ko greva z Mezinčkom od doma, "pumpala" kako dobra in nepremagljiva sem in kako nepredstavljivo bolje mi in nam bo, ko bom šla na svoje.

Torej, dragi moji, novim izzivom naproti gre moja pot.

4 komentarji:

  1. Nikoli nisem dvomila vate in tudi tokrat ne. Vseeno pa ti želim, da ti ne bi bilo treba vihteti bojnih sekir, čeprav vem, da jih obvladaš.

    Mislim nate.

    Zakon si. Ti in tvoji. Ne pozabi:)

    Srečno.

    PS: Imam tisti zmagoviti občutek, da v bistvu nič ne moreš izgubiti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vedno si se mi zdela ženska za svoj biznis. Končno boš imela to priložnost. Kr korajžno :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za lepe želje.
    Neskončna - po resnici - ne maram vihteti nobenih sekir, sploh pa ne bojnih. Imam veliko raje kulturen pogovor.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.