petek, 20. maj 2011

Ta presneti prehlad

Bravo midva - najprej Mezinček, zdaj še jaz.

Začelo se je včeraj s čisto nedolžnim vodenim izcedkom iz malega noska. Ni problema, pač malo mu teče iz nosu pa sem in tja je kihnil. Nič takega pač. Do popoldneva mu je že konkretno teklo iz nosu, kihal je kot za stavo, jaz pa z robčkom letala za njim, da sem izkihano vsaj kolikor toliko sproti brisala.

Do desete zvečer, ko se običajno spakiram v posteljo tudi jaz, je tudi meni že pošteno teklo iz nosu. Celo tako zelo, da sem vstala prvič, da sem si šla v kuhinjo, kjer imamo zdravila po Operil (naj omenim, za tiste, ki ne veste, da je kuhinja v spodnjem, sobe pa v gornjem nadstropju). Drugič sem vstala, da sem si šla po odejo (ker me je zeblo) in tretjič (ob 1h zjutraj), da sem šla po Operil še Mezinčku z željo, da bi odspal vsaj dve uri v kosu (do takrat se je namreč zbujal na eno uro ali manj). Želja se mi je uresničila in se je potem res zbujal na dve uri :/

Ob šestih sem ga vzela k sebi v spalnico. Po približno dvajsetih minutah sem ugotovila, da zaspala ne bova. Najino jutranje crkljanje je izgledalo namreč tako, da je vsaki dve minuti kihnil eden ali drugi.

Na zdravje!

6 komentarjev:

  1. Ojej, pa ravno zdaj ko je tako lepo vreme.
    Še dobro da obstaja Operil, brez njega bi bila jaz izgubljena.

    Hitro se pozdravita!

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh oh oh, na zdravje. Upam, da vam nismo mi tega prinesli!

    Drugače je pa spodbudno vreme za zdravljenje. A ni?

    Pozdravita se!

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, kaj je s tem prehladom! Želim vama čimhitrejše okrevanje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res saks! In to še zdaj, ko imam za jutrišnjo fešto RES lepo obleko in oh in sploh bom fensi šmensi. Zraven pa rdeč osmrkan nos. Grrrr!

    OdgovoriIzbriši
  5. Boljši bi bil bel - nos. Bi se podal mašnji.

    OdgovoriIzbriši
  6. Samo res. Edino kdo bi lahko mislil, da "snifam" kokain ;) Mogoče bi se pa potem lahko s politiko začela ukvarjat :)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.