petek, 23. september 2011

4. oktobra

bo zunanji ocenjevalec Zavoda za zaposlovanje ocenil ali je moja ideja dobra in izvedljiva. Če bo presodil, da je, bom dobila tudi subvencijo za samozaposlitev.

Do 4. oktobra imam torej čas, da dokončam poslovni načrt (ki ga, mimogrede, za tole presojo ne potrebujem). Da premislim še o vsem tistem, o čemer še nisem in da spet najdem tisto pravo voljo in vero v svoj projekt - zadnje dni namreč malce šepa. Verjetno zlasti zaradi bolezni, malo pa tudi zato, ker sem ziheraš in me vsake toliko vendarle srečajo tudi dvomi ali mi bo uspelo in ali ni moja ideja malce preveč optimistična.

No, 4. oktobra se bo pravzaprav odločilo samo o tem ali bom dobila subvencijo - odločila sem se namreč, da bom svojo pot sledila ne glede na to.

Zdaj si torej samo srčno želim, da bi bili naslednji teden zdravi, da bi po planu lahko dokončala poslovni načrt in ga proslavila na the večerji.

Da bi imela po 4. oktobru spet kaj proslavljati. In da bi bilo leto 2012 prelomno v mojem življenju v absolutno najbolj pozitivnem možnem smislu.

Jutri se bom počutila bolje, sem se odločila. Tako naj bo.


1 komentar:

  1. Vso srečo ti želim. Tudi za denar, čeprav ni to najpomembnejše.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.