sreda, 14. september 2011

Doma

Pravzaprav je fino delati doma.

Zjutraj odpeljem vse tri mladičke v šolo in oba vrtca. Potem, če imam s kom, grem na jutranjo kavo. Če ne, grem domov, pospravim postelje, perilo, posodo, kar mi vzame pol ure in začnem.

Prižgem računalnik. Najprej je na vrsti blog, potem pa delo. Poslovni načrt, spletna stran, letaki, ankete... no, dolgčas mi ni :)

Ko imam pavzo, zabijem kakšno slikico v steno, spijem kavo ali si naredim malico. Če sem precejšnja koma, se lahko celo stuširam.

Ni mi treba gledati nobene foušljive sodelavke. Ni mi treba poslušati kucanja po tipkovnici vedoč, da me opravlja z drugo sodelavko preko Skypa.

Ni mi treba gledati na uro, ko pijem kavo, da ne bi bil moj odmor slučajno daljši kakšno minutko dlje od pol ure. Lahko jem poleg računalnika, ne da bi mi kdo zato težil.

Če česa ne dokončam, lahko končam zvečer. Ali naslednji dan.
Aja, pa sama sem svoj šef. Tako da če kdo, me lahko sekiram samo - jaz :)


foto: iStockphoto

2 komentarja:

  1. Oh, kako globoko te razumem! Uživaj!

    PS: Danes mi gre fizično boljše. Z Miniko sva bili še enkrat pri dr, ker smo imeli ponoči spet laringitis, po novem čez dan še fino kašlja. Tako da sem do konca tedna doma. Ampak o delu ne duha ne sluha.

    OdgovoriIzbriši
  2. Neskončna, tudi za delo bo še čas, zdaj se kar lepo crkljajta in uživaj v prostem tednu.
    ps: Tudi jaz sem se malo naspala. Me pa zdaj malo baše prehlad :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.