četrtek, 8. september 2011

Rojstni dan

Takole se začenja moj rojstni dan: ob petnajst do šestih me je zbudila Sredinčica ali gre lahko k Mezinčku. Ko sem ji odgovorila, da je sredi noči, sem pogledala na uro in ugotovila, da bo ravnokar zazvonila in da se Mezinček v svoji sobi pogovarja sam s sabo.

Čez pet minut je zazvonila ura in ko sem prišla v Mezinčovo sobico, me je čakala prva čestitka od Sredinčice, ki je takoj povedala, da imam danes rojstni dan. Ja, res je :)

Potem sem dobila prvo risbico (ko dnevno sobo spravim nazaj v red, jo bom poskenirala in prilepila).

Med pol osmo in osmo sem oddala vse tri v šoli in obeh vrtcih. Ko je zazvonil telefon, sem že vnaprej vedela, da je moja starejša sestra. Še nikoli se mi ni izneverila, da bi bila vedno absolutno prva, ki mi zaželi vse najboljše. Sem je bila zelo vesela. Prav tako nečakinje.

Potem še na poti prileti sms: "Srce srcu od srca: vse najboljše. Ampak res vse in samo naj najboljše." Hvala Neskončna. Neskončno hvala za tako lepe želje.

Potem sem prišla domov (vmes sem morala še tankat), najprej sem pospravila igrače od jutra, potem vse postelje, ki jih nisem uspela zjutraj, potem sem pospravila perilo, ki se je že posušilo in v sušilni stroj zložila novo "rundo". Potem sem zložila še iz in nazaj v pomivalni stroj. Se že pere :)

Za zajtrk sem si privoščila mega noro dobro zelenjavno lazanjo in tono paradižnika. Za energijo še tri grižljaje "štrudla" za povrh. Popijem še svojo jutranjo količino vode, se preoblečem in akcija - čaka me še polovica dnevne sobe in kuhinja. Pleskanje namreč. Potem pa pride moj najljubši del - zabijanje slikic nazaj na svoje mesto. Lepljenje rožic, zdaj ko je barva suha na stebrih. Večer v mega lepi krasni prebeljeni skoraj novi dnevni sobi.

Vse najboljše za me, vse najboljše za me, vse najboljše meni meni, vse najboljše za me! :)))

Lep dan me čaka !

5 komentarjev:

  1. Tudi jaz že cel dan mislim nate. no, sem že včeraj :)
    Vse najboljše, moja virtualna prijateljica! Te ne poznam, pa vem, da si super ženska, najboljša mama in krasna žena. Da bi bila zdrava. To ti želim. Pa srečna. Ker potem vse ostalo pride samo po sebi. *močan objem*

    OdgovoriIzbriši
  2. :) Ja, Zofija, točno taka je Olivija tudi v resnici. Predem sem jo spoznala v živo, sem vseeno upala, da ima kaj pa vem, kakšno napako. Ker po slikah je zgledala preveč perfect, da bi bila resnična.

    No, pa je, resnična. In vesela sem, da tudi prej omenjenih napak nima.

    Aja, Olivija, ne spodobi se takole obirati človeka hehe.

    Super si. V mnogih pogledih moja vzornica. Hvala.

    In komaj čakam fotke dnevne. :)

    Lep dan še naprej:=)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ciao draga moja,
    naj te spominčki na vonj opojnih borovcev, ki prihajajo skupaj s tem voščilom s Hvara, grejejo še celo jesen in zimo, dokler jih spet ne objameš v živo! Vse naj naj iz Zavale :)) Uživamo sto na uro!
    Poljubčki in objemčki, mi3

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse najboljše za te!

    Želim ti zdravja, ljubezni, sreče in uspeha v novem biznisu.

    Ne pozabi na nas, ki te radi beremo in še naprej piši tako zabavno kot do sedaj.

    Uživaj in lepo se imej še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Olivija,
    vse najboljše! Za današnji dan si že sama posrbela, da je in bo čudovit, za naprej pa ti želim veliko zdravja, kanček sreče in da ohraniš vso pozitivno energijo ki te obdaja!

    Lepo praznuj!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.