petek, 9. september 2011

Za Neskončno

Ker vem, da komaj čakaš na stebre :)

Ni še čisto dokončano, manjkajo še slikice. Porisani beli okvirčki ;)




Fotke niso najboljše, posnete zelo na hitro. Vam povem - v resnici je še veliiiiko lepše!

4 komentarji:

  1. Ohoho, Olivija, majstrica. Tole je pa totalno fensi šmensi. Noro! Bravo.

    Me veseli, da se poznava že "tretjo barvo stebrov". Se spomniš?

    Jaz mislim, da nujno rabim stebre, da bom lahko ponavljala za tabo!

    Madona si majstrica.

    Aja, pa HVALA!

    OdgovoriIzbriši
  2. aaaa jaz bi tudi stebre :)) kako zelo kul je tole!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, luštno luštno.
    Jaz sem tudi že imela tele rožice.

    Evo pa predlog za naprej. Ko sem se naveličala barve na keteri so bile rožice (travnato zelena), sem celotno steno prebarvala z cappucino rjavo in nato odlepila rožice. In so bile zelene na rjavi steni. :)

    http://anitamazgon.blogspot.com/2008/09/preobrazba-2.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Anita, zelo zelo lepo in super ideja. Hvala!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.