četrtek, 1. september 2011

Imamo ga!

Imamo vrtec! Danes sva z Mezinčkom uspešno opravila celo prvo uvajanje. Po desetih minutah ni več vedel ali sem tam ali ne in ni kazalo, da bi ga to sploh zanimalo.

Ker sem naredila mali milijon kilometrov, ker nisem še navajena tega tempa in zlasti ker sem tako utrujena, da komaj sedim pokonci (in se zraven naslanjam na omaro), zaenkrat toliko.

Več jutri, ko bom, upam, mogoče lahko prižgala računalnik že pred deveto zvečer in ko me bo malo manj bolela glava.

Ampak povzetek prvega dneva (ne samo za Mezinčka, pač pa tudi za Sredinčico in Palčico) bi bil - zelo uspešno. Celo tako uspešno, da so zvečer pocepali kot muhe :)

Lahko noč. In dobro jutro, novo obdobje!



Takole smo letos pospremili novo šolsko leto!


2 komentarja:

  1. Te novice sem zelo zelo vesela. Vidiš, sama praviš, da se vse postavi na pravo mesto ob pravem času:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, super..
    mene so ti prvi vrtčavski dnevi tudi povsem izmozgali. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.