sobota, 10. september 2011

Neskončno

Danes sem neskončno zmatrana. Ampak v tistem absolutno pozitivnem smislu, ker je za mano eno kulejših praznovanj rojstnih dni.

Ko je bila včeraj zvečer ura sedem, še preden so začeli prihajati povabljeni, sem bila prav tako neskončno zaspana. Ampak ko se je začelo, je bila ura tri preden sem prvič pogledala nanjo.
Zaspala sem malo pred četrto, moja boljša polovica pa mi je podaril še jutranje spanje in vstal že pred šesto s Sredinčico in Mezinčkom, kljub temu, da je spal samo dve uri. Še eno neskončno lepo darilo za rojstni dan.

Neskončno vesela sem, da sem obkrožena s tako finimi ljudmi. Najin prijatelj Grega je neumorno s pomočjo moje boljše polovice kuhal od sedmih zvečer do dveh zjutraj, kljub temu, da je moral zjutraj v službo in mi prav tako podaril neskončno lepo darilo. Jaz sem se tako lahko družila in uživala v prav vsakem trenutku večera in noči.

Danes sem seveda noro utrujena, ampak neskončno dobre volje. Zjutraj sem zavoljo popite količine vina morala sicer vzeti Lekadol, ampak me prav malo gane. Bilo je reees lepo.

Hvala vsem, ki ste mi popestrili večer s svojo družbo. Hvala Gregu za opravljen "šiht" in absolutno najbolj okusne jedi vseh časov. Hvala moji boljši polovici, ki je dal vse od sebe, da mi je pripravil tako nepozaben večer. Hvala vsem za odlično družbo in lepe želje.

6 komentarjev:

Hvala za komentar.