nedelja, 25. september 2011

Zdravje

Končno se počutim bolje.

Danes lahko po štirih brezkavnih dneh končno spet pijem kavo. In kako paše!

Danes si želim ven, na sonce. Ko sem včeraj šla nekajkrat na teraso me je spreletelo kako lep jesenski vikend je pravzaprav, mi pa ga preživljamo za štirimi stenami.

Danes hočem ven, da se nadiham svežega zraka in optimizma. In pozitivne energije, da nadaljujem delo tam, kjer sem ga končala.

Neverjetno kako slabe volje, brez energije in pesimistična sem se zbujala zadnje dni. Pomanjkanje kave je nato dodalo svoje (priznam, res sem odvisnica), nesposobna premikanja sem tri dni prečepela na kavču v dnevni sobi (ko imam že priliko naj povem, da je res fantastičen kavč za petčlansko družino).

Danes pa sem se, kljub temu, da je bila ura šele pet zbudila dobre volje, optimistična, Mezinček je spet pravi mali srečko in se igra in smeje in razlaga kot vsak dan.

Zdravje je res pravi zaklad in včasih je treba malo zboleti, da ga znaš resnično ceniti.


foto: gr-sejem.si


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar.