ponedeljek, 19. september 2011

Deževno

Pravzaprav mi tole deževno vreme čisto ugaja.

Mogoče zato, ker sem v pričakovanju zaspanosti čez dan takoj, ko sem oddala mladičke in se vrnila domov, začela delati. Običajne, nič posebne stvari, je pa občutek kar precej fin, če se ne pustiš malodušju vremena in si kljub temu aktiven.

Planov za današnji dan je še veliko, zato se moram kar zmigati. Me pa veseli, da se ves čas nekaj pozitivnega dogaja - pa naj bo to urejen dom ali pri meni dva v enem (dom in pisarna), sestanek na Zavodu za zaposlovanje v sredo ali pa zlikano perilo, ki se je nabiralo pol leta. Ali pa zadnje a ne najmanj pomembno - analiza ankete, ki sem jo delala prejšnji teden.

Lep ponedeljek vam želim!


foto: iStockphoto

2 komentarja:

  1. Fino. Meni je tudi ok biti v akciji. Samo primerne obutve za danes nimam. Upam, da pridem do doma vsaj približno suha in čim manj čofotajoča.

    Naj ti rezultati ankete prinesejo pametne odgovore. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, jaz sem si pa kupila 12 evrske gumijaste podložene škornje v Lidlu za take primere :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.