sreda, 28. september 2011

Kava

Obožujem kavo. Na tisoč in en način. No, razen čiste črne, ki je žal preveč za moj želodec.

Zlasti obožujem kavo ob dnevih kot je današnji. Iz neštetih razlogov, še posebej pa zato, ker je za mano slabo prespana noč in pred mano ogromno dela.

Zamislila sem si namreč zelo produktivno dopoldne, vendar moja zamisel žal ni upoštevala dejstva, da moji možgani zaradi pomanjkanja spanja danes žal niso v najboljši kondiciji.

Danes imam še posebno srečo - kavo mi kuha Palčica. Včeraj sem jo namreč uspešno zastrupila s salamo, tako da je ponoči trikrat bruhala. No, zdaj, ko se je napila vode in malo spočila je seveda vsa navdušena, ker je z mano doma in mi pomaga "delati" :)
Iskreno? S kuhanjem kave mi je res v veliko pomoč.

Delo doma pa ima še eno prednost po takšni noči - ko kava ne bo več zalegla, bom šla pod tuš :)


foto: iStockphoto

3 komentarji:

  1. Jaz tudi. Tako počasi, z užitkom. :)

    Ojej, uboga Palčica. Se je lahko pa vsaj malce povrkljala "za lon". :) Dan samo z mamico je sigurno veliko vreden, sploh pri treh otrocih.

    OdgovoriIzbriši
  2. Stokrat sem napisala tale komentar že včeraj...

    Upam, da je Palčica danes v šoli. In da bodo šle finance bolje od rok:)

    Sem pa tudi sama želela napisat eno objavo o kavi. Pa sva potem zadnjič debatirali in sem rekla, da se moram najprej razpisat o sangriji:)

    Kako že? Liter in pol sangrije je v Lidlu zdaj samo koliko? Evro, evro in pol?

    OdgovoriIzbriši
  3. Hm... jaz tudi moram v lidl po moj grenivkin sok. Mogoče ubodem še Sangrijo, če je že vreme tako poletno. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.