četrtek, 15. september 2011

Kosilo

Bliža se najina deveta obletnica. In ker je jutri slučajno tak dan, da bova slučajno sama dopoldan doma, sva se odločila, da jo malo prehitiva in jo proslaviva na kosilu v dvoje.

Komaj čakam!

foto: aveizziv.si

4 komentarji:

  1. No, kako je bilo? Kaj sta dobrega jedla?

    In - čestitam:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Njamsi - bilo je slastno. Jaz sem jedla biftek taljata na rukoli in zelenjavi s feto, moja boljša polovica pa tudi en ramstek v poprovi omaki. Zraven seveda kozarček vina, potem kavo in megastično sadno tortico.
    Hehe, popoldan sem skoraj eksplodirala, tako dem bila sita :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kul. Dobro, da sem sita, smo bili v Bolerotu v Naklem na Kalamarih. Bi se mi drugače sline cedile:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Njamsi. :)Pa čestike.

    Jaz sem jedla dopoldne borovničev štrudl v Planici. Tudi skoraj počila. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.