torek, 13. september 2011

Na trnih

Tako nekako pogledujem na rezultate ankete, ki sem jo prilepila v prejšnji objavi. Do zdaj imam dvaindvajset odgovorjenih.

Hecno se mi zdi kako neskončno pomembna se mi zdi vsaka - kot bi že apriori določala nadaljnji potek mojega življenja.
Hecno se mi zdi tudi kako osebno jo pravzaprav jemljem, čeprav je njen namen dobiti čim bolj nepristranske odgovore - ali beri odgovore tistih, ki so moje potencialne stranke.

Imam pa vendarle veliko srečo, da mi pomaga moj svak - ki razmišlja v nekaterih stvareh popolnoma drugače kot jaz in mi pomaga na zadeve gledati še z drugega zornega kota. Točno tistega, ki sem ga jaz v svojem entuziazmu spregledala.

Sem na trnih, res je, sem pa tudi vesela, ker se dogaja. Ker imam plan, ker imam terminski načrt in ker sem polna zagona.


Foto: Shutterstock

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar.