petek, 9. september 2011

Dan po in pred

Dve popoldanski uri svojega rojstnega dne sem preživela na roditeljskem sestanku v šoli. In se uspešno izmazala, da nisem v svetu staršev.

Zvečer sem spila kozarček sangrie in nalepila rože na stebre. Danes me čakajo še vse slike (okvirje mi je porisala Palčica), pospravljanje, trgovina...

Povem po pravici? Ker imam relativno malo opravkov glede na prejšnje dneve, sem kot ožeta cunja. Ne da se mi. Pojedla sem zajtrk, zdaj pa kar medlim, tako sem zaspana. Razmišljam, da bi si vsled dejstva, da zvečer pričakujem goste na rojstnodnevni slow food večerjici, vzela pol ure, legla na kavč in si privoščila tisti ta pravi počitek, ko zadremaš in se po dvajsetih minutah zbudiš kot rožica.

Včeraj je bil res lep rojstni dan. Od začetka do konca. Danes si obetam podobnega. Z veliiiiko dobre volje in smeha. Dobre hrane, dobre družbe in dobrega vina.


6 komentarjev:

  1. Olivija, odlično. Ravno sem ti mislila napisati, ali si morda že kaj razmislila o renem počitku, času zase, glede na to, da si v trojnem ali četvernem pogonu že več kot eno leto.

    In ti si po 20 minutah kot rožica? Jaz, če se enkrat na pet let odločim za takšen počitek,l mora trajati vsaj dve uri. Pa še potem sem bolj povožena kot ne. Ajde, ovenela rožica.

    In komaj čakam fotke stebrov. Sem včeraj razlagala tistemu človeku, ki sva ga zadnjič v chatu obkladali z raznimi vzdevki, da nujno potrebujem kakšen steber. Mislim, da me ni razumel. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jp se strinjam.
    Hitro na kavč ali še raje v hladno, veliko, prazno posteljo po svojih dvajset minut.

    Potem pa žur do jutra, ali do kadar se ti bo zdelo še vredno. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Haha, punci, mojih dvajset je prišlo in minilo brez spanca :) v znamenju telefonskih klicev.
    Zdaj pa seznamčkam, potem pa hop v trgovine.

    OdgovoriIzbriši
  4. Nsekončna, tale stric verjetno ne bo nikoli razumel :(

    Škoda, ker je on na izgubi ;)
    Ti boš do svojih stebrov že prišla, brez skrbi.

    OdgovoriIzbriši
  5. No, on jih ima pa trenutno toliko, da mu že odveč hodijo. :) A ne bi bilo lepše, če bi bili stebri pravično porazdeljeni:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Absolutno se strinjam. Vsak bi moral imeti dva stebra in ju prenavljati na vsake par let :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.