četrtek, 22. september 2011

Kripl bataljon

Moja blogovska ignoranca je tokrat nadvse utemeljena - ali vsaj toliko kot je bila moja odsotnost, ko smo bili na morju.

Začelo se je s prehladom, Mezinček je včeraj pri pediatru zakuhal in je danes precej "bogi". Ker sicer skoraj ne joka, je njegov otožen jok celo noč in cel dan res tak, da ga težko poslušamo - vsi po vrsti, sploh ker ga nismo vajeni.

Moja boljša polovica že nekaj časa kašlja in se v dani dituaciji pravzaprav še najbolje drži.

Jaz sem končno tudi zakuhala in si nakopala isto virozo kot Mezinček, tesno za nama sta tudi punci, tako da mislim, da se nam obeta zanimiv konec tedna. V absolutno negativnem smislu.

Ampak na hrani bomo pa prišparali :) Malo gorenjskega humorja za konec ;)


foto: iStockphoto

3 komentarji:

  1. oh nič fajn, vem, kako je...pri naših otrocih zelo pomaga Tantum verde pršilo za grlo, ali pa Apis grlo za otroke. Pa hektolitri čaja :)
    če je virusna angina traja samo par dni ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajej. Tantum verde ja, operil za nos, pa lekadol plus c. Za naprej pa Kolostrum, da ne zbolite več.

    Ja no, vsaj da vidiš tudi pozitivno stran. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Sem sumila, da nekaj ne štima. Ampak sem upala, da si pač tako bizi z biznisom.

    Si faca, da ti uspe še norca se delat. Meni to ni uspelo, si lahko na lastne oči preverila.

    Pozdravi se. Pozdravite se vsi!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.