četrtek, 29. september 2011

Zastoj

Prišla sem do sklepa, da sem si za prekratko časovno obdobje zadala preveč stvari.

Moji možgančki potrebujejo pavzo. Na finance namreč tudi danes niso pripravljeni.

Moja pavza bo izgledala takole: preštudirala bom Zakon o zavodih. Tako in tako bi ga morala prej ali slej, pa ga bom raje prej. Vzela bom računalnik in se butnila na kavč. Zraven bom spila eno veliko okusno kavo.

Potem bom pometla stopnice pred vhodom. So namreč lepo obložene z iglicami in če počakam še nekaj dni, se jih sploh ne bo več videlo.  Recimo temu telovadba za sproščanje.

Če imam čistilo, bom pomila obe kopalnici. Da mi jutri ne bo treba. Tudi to šteje v kategorijo telovadbe za sproščanje.

Napisala si bom spisek stvari, ki jih moram kupiti za jutrišnjo the večerjo.

Zvečer bom šla na enega s prijateljico.

Jutri bom šla k frizerju. Še prej na kavo z drugo prijateljico. Kupila si bom en tak fin, debel in ne preveč velik rokovnik, da vsega ne bom nosila v glavi. Zvečer si bom privoščila poljubne količine druženja in sangrie.

Ko bodo moji možgančki spet čisti pa naprej. Kje pa piše, da moram splanirati naslednja tri leta v dveh dneh? (Razen v moji glavi?)

foto: najzabava.si

4 komentarji:

  1. Pavza! Kul. Moja bo čez dva telefonska klica. In bo tudi noro konstruktivna. Se bo kar kadilo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Aja... Sangrija sangrija:) Hehe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo, imaš pošto. In - klanjam se. Resnično. To, kar si naredila, je... vau.

    OdgovoriIzbriši
  4. Na finance, kot se je izkazalo, tudi moji možgančki niso bili nikdar pripravljeni hehe... Samo ne prehitro, draga moja! Počasi se daleč pride, ne nalagaj si preveliko bremen naenkrat, da ti ne začnejo sama padati pod kolena. Že zdaj si naredila več, kot sem jaz v enem letu madona! ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.