nedelja, 11. september 2011

Spomini

Hecno je kako v kratkem času se lahko stvari popolnima spremenijo.

Ko sem danes gledala FB sem naletela na naše fotke z Dunaja s konca aprila. Malo pred tistim, ko so mi povedali, da bom ostala brez službe in so moje misli začele utirati nova pota.

Kako je bilo tista dva dni vse drugače. Vse tako "utirjeno", zanesljivo in predvidljivo. Lepo pravzaprav.
Računam, da bomo čez leto spet delali nove spomine v tej smeri. Da jih bomo čez dve leti spet občudovali in ugotavljali kako fino je bilo.

Pravzaprav je fino delati spomine. Tako in drugače.

1 komentar:

  1. Jaz se tudi spomnim. Vašega Dunaja (kako je bil Mezinček še majhen!). Tvojega sestanka, na katerega si šla 100 odstotno pripravljena. In vsega po tem. To zadnje je vznemirljivo, čeprav sem pričakovala, da bo kaj pa vem, žalostno?

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.