torek, 10. januar 2012

Bioritem

Neverjetno kako se spreminja moj bioritem. 

Ponavadi najlažje delam dopoldan. Zdaj, ko sem prehlajena, se mi zdi, da moji možgani začnejo delovati šele zvečer. Mogoče tudi zato, ker sem takrat obkrožena s tistimi, ki jih imam rada (pa čeprav trije od njih spijo). Ali pa zato, ker se mi do večera ravno odmaši glava ;)

Mogoče pa danes na moje počutje vpliva dejstvo, da sem že skoraj prestala prvi dan hujšanja. In se v bistvu dobro počutim. Ok, lačno, ampak dobro. Ker zadnje mesece sem se večkrat spraševala zakaj pravzaprav jem. Ko sem že sita. In mi pravzaprav nič ne manjka. In hrana ne paše. 

Glede na to, da sem budna že od štirih zjutraj, grem vendarle zgodaj spat. Računam namreč, da se bom jutri zbudila dobre volje. Vsaj tako sem se odločila.

In ne, nimam verificirano bipolarne motnje. Samo veliko strahov in veliko energije, ki jo vlagam, da bi ostala optimistična. 

Tako bo bjo, kajne Petra?






2 komentarja:

  1. Tako bo bjo! In pika:) Aja, pika. :) Petra:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz sem bolj večerni tip in tole zdaj je šlo že čez vse meje. Pred polnočjo ne grem nikoli spat, zjutraj pa pred deveto nikoli pokonci. Obup.
    Moram premakniti tale ritem za kako uro ali dve. Pa malce kondicije spet nabrat, da skrajšam spanec.

    Tak je. Bi rekel pa Enej. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.