sreda, 25. januar 2012

1,5

Toliko je danes star moj Mezinček.

Ima štiri zobke. Zelo rad se žgečka. In crklja. Je pravi mamin sinko.

Pove skoraj celo abecedo (med vožnjo se je abeceda izkazala za prav kulsko igrico, ker zelo rad ponavlja). Ko bo govoril še več, bo verjetno govoril na "j".

Pove imena vseh nas, pozna in pove imena za kravo, muco, kužka, račko, konja, slona, zebro, žirafo, žabo, ptička, rožico. Avto, jasno, kolo, vlak in ladjo. Ko mu je kaj všeč reče, da je "po".

Reče "ja" in "ne" in "prav". In pokaže kaj bo in reče "to". Reče "dan" in "papa" in "čau". Pove, da žival na slikici aja, da je miška majhna in da je on velik. Pove, da je zobek "auva".

Obožuje svojo dudo, ampak samo za spanje. Reče ji "nana". Njegova najboljša prijateljica je steklenička, ki ji pravi "čaj", čeprav je v njej sok. In če mu hočeš zares dati čaj pokaže, da bo raje sok.

Ko ga zjutraj vprašam ali gre v vrtec navdušeno zakriči: "Jaaaa!"

Palčici sem in tja dovoli, da ga zjutraj previje in preobleče. S Sredinčico se lovi po dnevni sobi, dokler en ali drugi ne pade po tleh ali dokler eden od naju ne znori zaradi kričanja. 

Ko gre moja boljša polovica zjutraj v službo reče: "Oči papa!"

Zelo rad gre na obiske. Prve pol ure me ne spusti izpred oči, potem pa noče več domov. Sploh če imajo sesalec, kajne Petra? 

Najrajši pa sesa. Lahko bi sesal ure in ure. In če bi imeli čudežni neslišni sesalec, bi bila naša dnevna soba kot laboratorij. Vsaj po tleh. 

Svojo malo skodrano glavo ves čas tišči Štumfu (mačku) v naročje, da mu ta liže in grize lase. 

Srček moj mali, vse najboljše za 1,5 rojstnega dneva. Tako vesela sem, da sem svojo boljšo polovico v dveh letih vendarle uspela prepričati, da je tretji otrok dobra odločitev.




3 komentarji:

  1. Hehe. Res je faconar, tale vaš Mezinček. Sesanje je res hit. Zadnjič je pri nas spucal celo stanovanje. In s kakšno resnostjo se je lotil naloge?

    Je pa lepotec. In tega se zaveda.

    Aja, še ena njegova: "Pooooooo." Lepo:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepotec mali.
    Obožujem leto in pol. To je obdobje ko so najbolj simpatični.
    Uživajte!

    Tretji otrok je dobra ideja, kajneda. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Posodi ga se malo meni!!!!;))Naj samo omenim da pri nas nimamo entuziastov za sesanje...

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.