sreda, 4. januar 2012

Poklic

Pri Palčici v šoli so tik pred počitnicami pisali test pri okolju (za tiste, ki nimate šolskih otrok - predmet se imenuje Spoznavanje okolja in je nekaj podobnega kot SND, ki smo ga imeli včasih mi). Domov je včeraj prinesla ocenjevalni list, kjer piše, da dosega vse cilje, učiteljica pa je zraven dodala svoj pripis: "Poklic staršev!!!"

Za očka bi mogoče še lahko razložila kaj približno dela (vendar je ljudi, ki delajo to, kar dela on, v Sloveniji presneto malo), ni mi pa jasno kako naj bi razložila kaj delam jaz. 

Še meni se namreč dogaja, da kadar me vprašajo (običajno za statistiko) kakšen je moj poklic, ne vem kaj naj odgovorim. Ko začnem potem filozofirati in razlagati kaj pravzaprav delam, kaj pa sem študirala in kaj sem delala doslej, večinoma moji poslušalci obupajo in rečejo:"Potem pa napišite kar tisto kar ste študirali." Na koncu sem tako na večini papirjev diplomirana vzgojiteljica, čeprav sem v vrtcu delala le nekaj mesecev. 

Kako naj bi potem Palčica razložila kaj sem po poklicu, če še odraslemu tega ne uspem razložiti? Kaj pa bi vi rekli, da sem "po poklicu"? 


2 komentarja:

  1. Jah,jaz poklic tudi smatram kot tisto, kar si študiral.
    Delo, ki ga opravljaš, lahko pa rečeš, da si deklica za vse. Od direktorice, PR, tajnice, kadrovika pa do čistilke. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz pa poklic smatram tisto, kar delaš. Kar si študiral si po izobrazbi. Ker jaz sem študirala čisto nekaj drugega, kar zdaj delam....
    Kaj si ti po poklicu? Hmmm, svetovalka za zaposlitev odraslih?

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.