torek, 3. januar 2012

Novo

Ne, novo ni samo leto.

Pri nas je veliko novega.

Nov je recimo zvonec na mojem telefonu. Pa novica, da moja babica odhaja v dom, da jo bom lahko večkrat obiskala.

Novo je tudi to, da moja boljša polovica lahko izbira službo.

Pa to, da bom v kratkem čisto zares direktorica. Novo je posledično tudi to, da kmalu uradno ne bom več brezposelna.

In to, da sem se nehala sekirat za vsako stvar.

Nova bo moja spletna stran. Ker sem ugotovila, da mora izlgedati bolj profesionalno. In tako, da mi ne bo vzelo neskončno ur, ko bom kaj dodajala ali popravljala. Ker zdaj se ne upam popravljati čisto nič.

Novo je tudi to, da je Mezinček ves prehlajen in smo ga danes (se spomnite, enako kot lani) peljali k zdravniku. Ampak takrat je imel bronhiolitis, danes pa ne. Tako da gre jutri lahko v vrtec.

Veliko je novega, ja. Še več bo. Ampak ta trenutek me ni strah. Bomo pa videli kaj bo prinesel čas.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar.