ponedeljek, 9. januar 2012

Delovno

Takšno je trenutno vzdušje za mojo mizo.

Zjutraj sem se vrnila s prvega od štirih sestankov ta teden. Potem sem začela. In naredila do zdaj mogoče eno desetino stvari, ki jih moram narediti ta teden, sploh upoštevajoč dejstvo, da bosta četrtek in petek dneva, ko me večino dopoldneva ne bo v "pisarni".

Hmmm. Toliko, da boste vedeli čemu od mene ni nobenega glasu. Tako ali drugače.

Polna luna mi pri tem ni v pomoč - danes je namreč za mano ena najdaljših in hkrati najkrajših noči. Verjetno poznate - tistih, ko se noč neskončno vleče, hkrati pa je prekratka in zjutraj že vstaneš utrujen. Tako sem danes vstala jaz. Še na levo nogo poleg tega. 

Danes torej nisem preveč dobra družba. Zato se bom javila raje kasneje ali jutri, ko bom bolj "pri sebi".


1 komentar:

  1. Jaz sem bila pa včeraj tako neuporabna in sitna. Vsi so mi šli na živce.
    Danes je bil pa super produktiven dan. Pomila sem okna in oprala zavese. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.