torek, 3. januar 2012

Nepričakovano

"Nepričakovan dogodek bo postavil vaše načrte na glavo. Ne trudite se, da bi izpadli prijazni, pač pa najprej zavarujte svoje interese. Vsak je sam svoje sreče kovač." Takšen je moj današnji horoskop.

Ja, nepričakovano sem zaj... In to ne kogarkoli, pač pa svojo boljšo polovico. Na razgovor za novo službo sem ga poslala z napačnim zneskom. Plače, pod katero se ne bo spustil.

Zdaj, ko je zadeva tik pred sklenitvijo pa se je zapletlo. Moja boljša polovica je šel za vsak slučaj preverit. In ugotovil, da sem se uštela - za kar 200 eur! Ne da bi bil jezen name, daleč od tega. Ampak tik pred tem, ko si bi lahko vsi oddahnili, ker bi po dolgem času lahko delal spet nekaj kar ga veseli in bi domov hodil boljše volje kot zdaj...

Danes sem razočarana sama nad sabo. Ne zato, ker se zadevi nisem posvetila tako kot bi se morala (pri vsem kar počnem naenkrat niti ni čudno)- ampak zato, ker sem popustila ravno tam, kjer je najbolj pomembno. Za vse nas.


2 komentarja:

Hvala za komentar.