četrtek, 12. januar 2012

Velenje

Kako lepo se je pravzaprav peljati na sestanek v Velenje. Najprej me je izposojeni Garmin peljal krog in krog čez okoliške vasi, kar je bil, glede na to, da je bilo jutro res čudovito, krasen, čeprav nenačrtovan izlet. Sploh ker mi ni bilo treba gledati na zemljevid, ampak sem se pustila voditi.

Še lepše je, če te na sestanku sprejmejo prijazni ljudje, ki poleg vsega menijo, da bi lahko tvoja ideja postala celo izbirni predmet študijskega programa. Poleg vsega sem dobila še kavo in pripombo kako čudovito ime zavoda sem izbrala.

Če ta dan začini še odpoved moje boljše polovice, ker je včeraj podpisal pogodbo v novi službi, še toliko bolje. 

Za piko na i sem uspela polepšati dan svojemu svaku, ko sem se nenapovedano v Šentjutrju povabila na kavo. Ki jo je plačal on, hehe, ker sem na poti ugotovila, da nimam prebite pare.

Jutri me čaka pot v Maribor in Mursko Soboto. Da bi le bila tudi tako pozitivna kot današnja.



2 komentarja:

  1. Komentiram kar sama sebe - hihi, tudi moji maili spet delajo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Olivia, veliko sreče na vseh službenih poteh. Misli globalno in deluj lokalno.
    Irenin Igor

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.