četrtek, 19. januar 2012

Ne znam

Ste kdaj premišljevali česa ne znate? Mislim na kakšne majhne in banalne zadeve.

Recimo jaz si ne znam ostriči nohtov na desni roki. Resno. Zato je ščipalka pri mojih štiriintridesetih nujen del mojih pripomočkov za osebno nego.

Ne znam recimo nastaviti niti ene stvari v zvezi z našo centralno kurjavo. Če se zgodi, da moje bolje polovice več dni ne bi bilo doma pa bi kaj crknilo, bi morala klicati serviserja.

Ne znam nastaviti ure na pečici. Mogoče se zdi smešno, ampak če ura ni nastavljena, pečica ne deluje. In ko je bil moja boljša polovica en mesec v Kanadi in je vmes zmanjkalo elektrike je bila pečica cel mesec neuporabna, ker nisem znala nastaviti presnete ure (priznam, jaz sem bila prepričana, da se je pokvarila).

Še marsičesa ne znam. Ampak za danes bo kar dovolj.
Česa pa vi ne znate?

foto: svetizbesed.com

3 komentarji:

  1. Že cel dan razmišljam kaj je takega enostavnega pa ne znam, pa mi sploh nič ne pade na pamet. Pa prav vem, da je kar nekaj takih stvari.

    Aha, eno. Ne znam zalivat rož. Vedno jih ali posušim ali pa utopim. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, tole s pečico mi je znano...zdaj imam tako brez ure :))
    Moj ima na telefonu en tak vzorček, da se telefon odklene (Samsung), pa je sin takoj pogruntal pravilno zaporedje, jaz pa po več kot pol leta ne vem in kljub temu, da mi moj pokaže,ne štekam. In sem že prav jezna, ker tega pa res ne znam :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Toliko stvari je, ki jih ne znam, da bom potrebovala še deset življenj, da se jih bom naučila. Komaj čakam, da osvojim vsako posebej.

    Naštevati pa raje ne bom začela:)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.