četrtek, 5. januar 2012

Auva!

Včeraj popoldan se je moj opevani ganglij na desni roki (tista bula, zaradi katere me je roka tolikokrat bolela) končno srečal s kirurgom v Jeseniški bolnišnici. Naj povem, da so tam res tako prijazni, da imamo srečo, da lahko izbiramo med Ljubljano in Jesenicami, ker jaz grem samo še tja.

Skratka, punkcija je trajala le nekaj sekund in ni bila niti pod razno podobna tistemu, česar sem se bala - zanimivo, po treh porodih brez lajšanja bolečin me je zobarja in takšnih majhnih brezveznih posegov še vedno strah. Jasno sem vprašala ali boli in zdravnik pravi, da malo zapeče. Pa ni. V bistvu sem čutila manj kot kadar mi vzamejo kri. Tako da je bil strah popolnoma odveč. Potem sem se tudi sama lepo odpeljala domov.

Potem pa se je začelo. Seveda je nemogoče ne uporabljati desne roke dva dni - mogoče bi še nekako šlo, če Mezinček ne bi bil tako majhen. Ampak po pol ure z Mezinčkom me je začelo boleti na vsak minimalni premik roke. Da ne govorim kako boleča je bila vožnja domov, ko sem morala z roko prestavljati. Auva še enkrat.

Danes je veliko bolje. Včeraj me je namreč skrbelo kako bom danes opravila pri notarju (več v naslednji objavi), če se ne bom mogla podpisat ;)

Skratka, če bom počivala, menda obstaja verjetnost, da je tale moja neprijetnost na desnem zapestju odstranjena za vedno. Če ne, jo bodo še dvakrat punktirali, potem sledi operacija. Upam, da je to to. Torej, držimo pesti (ps: danes levo ;))

Izgledalo je pa nekako takole. Pred punkcijo, seveda.


3 komentarji:

  1. Hejjj.. jaz sem imela točno tako poleti.
    Pa mi jo je kar osebna zdravnica punktirala, ko sem jo šla pokazati. Pa ni nič bolelo od takrat naprej. In tudi ponovila se zaenkrat še ni. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. To je pa kul! Upam, da bo pri meni tudi tako. Ampak mi je v zadnjih dveh letih počila že dvakrat sama od sebe, pa vsakič po parih mesecih zrasla nazaj. Ampak tokrat sem optimist ;) Menda mi je dal notri eno tako "lepilo", da ne bi zrasla še enkrat.

    OdgovoriIzbriši
  3. in kaj ti to naredijo

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.