nedelja, 15. januar 2012

Siv las

Ne, tokrat ne moj. Ker če bi bil moj, naslov ne bi bil v ednini.

Sredinčičin. Ja, res je. Pred nekaj dnevi smo bile punce pri frizerki in glej ga zlomka kaj je našla na Sredinčičini glavi. Čisto ta pravi siv las.

Si predstavljate kako stresno mora biti njeno življenje pri petih in pol? ;)


5 komentarjev:

  1. Ja uboga piška, kaj ji pa delate?. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej, tudi pogled ima tako strašen....boga boga :)

    OdgovoriIzbriši
  3. :)) Čeprav se mi zdi, da tale gospodična zaradi živciranja ZAGOTOVO ne bo osivela. Prej bodo ljudje okrog nje:)

    Mi smo pa pri njeni soimenjakinji našli dva živordeča laska. Ju pridno gojimo:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Petra, le gojite. Jaz sem ta sivega spravila v denarnico in ga prenašam okoli kot mačka mlade. Mame. Kdo bi nas razumel :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.