sobota, 14. januar 2012

Petek

je super dan za nov začetek. Včerajšnji je zame prinesel tudi absolutno pomanjkanje časa. Če sem krenila od doma ob pol osmih, sem se vrnila ob treh. Razen dveh sestankov, ki sta trajala skupaj dobro uro in kratkega postanka za čaj pri sestri, ki je trajal celo manj, sem ostali čas prebila v avtu.

Težko bi se navadila na ustavljanje na bencinskih, da grem na wc :)

Najpomembnejša povratna informacija včerajšnjega dneva, ki mi je polepšala dan (in vikend) je, da eno od direktoric kličejo z drugih sorodnih inštitucij (ki sem jim poslala ponudbe) in jo sprašujejo kaj pa je ta Zavod Za Jutri? Nekaj novega? Zanimivega? In všeč jim je ime zavoda. No, meni tudi, tako da jih razumem.

Skratka potem, ko sem se vrnila, sem pobrala vse tri mladičke (moja boljša polovica je namreč delal popoldan), šla z njimi v trgovino in potem domov. Popoldan sem morala pripraviti še dva informativna izračuna in ju poslati, kar mi pri treh skakalcih okrog mojega računalnika, seveda ni uspelo. In sem delala še zvečer. Da sem si zapisala kaj vse sem se dogovorila na sestankih in kaj vse moramnarediti naslednji teden.

Potem pa se je začel vikend. Danes sem se pošteno naspala. Popoldan odhajamo na rojstni dan. Jutri smo povabili prijatelje na palačinke. Ker proslavljamo novo službo moje boljše polovice.

Za piko na i sem izgubila že dva kilograma od treh. Jupi! Še en.

Lep vikend želim tudi vsem vam. Naj bo vsaj tako sončen kot naš. Naslednji teden bo namreč NORO deloven :)


5 komentarjev:

  1. O ti pišuka, kako me šibaš.
    Jaz sem izgubila šele pol kilograma od treh ali več. Ajej. Čestitke!

    Ustavljanje na bencinskih servisih za lulanje pa poznam. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hehe, meni gresta prvi dve hitro dol, potem pa veliko bolj počasi. Tako da motivacija potem hitro pade.

      Izbriši
    2. Jaz sem danes končno na minuse ena.
      Prvi teden ni bil preveč zahteven, zato grem kar veselo naprej. :)

      Izbriši
  2. Bravo Anita, bolje počasi pa za dlje časa :)

    OdgovoriIzbriši
  3. No, vikend ni bil ravno tak, kot smo ga pričakovali. Se pa veselimo naslednjega. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.