četrtek, 5. januar 2012

Lužica

Še ena od sprememb, ki nas je doletela letošnje leto je Mezinčkov pohod na kahlico. 

Punci sta se od pleničk poslovili precej pozno, Mezinček pa še ni star 18 mesecev. Ampak je prav 1. januarja iz kopalnične omare v dnevno sobo privlekel kahlico in oznanil, naj ga slečemo. Tako, da si je kar sam slekel hlače.

Ker sem zadevo vzela bolj za hec kot zares, sem ga res slekla. In je sedel nekaj minut na kahlici. Ko pa je vstal z nje, nas je notri čisto resno čakala prava lužica. In naslednji dan še ena.

Zdaj se igramo s kahlico - kadar jo prinese iz kopalnice, lahko sedi na njej. Včasih z uspehom, včasih ne. Je pa cel žur, zlasti kadar potem sam sebi ploska: "Bavo, bavo!"

Res, bravo mali Mezinček!


3 komentarji:

  1. He, he.. jaz sem ga tudi prej fotkala na kahljici. Potem je pa telebnil z nje. :/

    OdgovoriIzbriši
  2. o bravo!! ne da bi se hvalila, ampak naša tudi že pokaže, da bi šla na stranišče (mi imamo kar nastavek na školjki, ji je to bolj kul kot kahla), no, tako da je čez dan že več ali manj suha. super so teli naši škratje ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res so face. Naši punci še pri dveh letih nista kazali prav nobenega interesa za kahlice :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.