ponedeljek, 16. januar 2012

Prijateljstvo

Prijateljica je tista, ki zna v nekaj stavkih tvoje razpoloženje iz žalosti spremeniti v konstruktivno jezo. Tako, da se nehaš smiliti sama sebi in ugotoviš, da si mogoče pretiravano reagirala.

Prijateljica je tudi tista, ki te takoj, ko pride v službo, pofočka na gmailu. Te podpira in pomaga. In da kakšno novo fino idejo. Ali pot kako jo izvesti.

Srečko sem. Draga prijateljica, hvala da si me pred leti našla na forumu :)

Ko se bom spomnila, kje sem fotografijo našla, bom dodala tudi vir.

5 komentarjev:

  1. Vse stvari se zgodijo z razlogom. Tudi tisto včeraj. In tudi forumovsko odkritje osebe z veliko začetnico - Osebe:)

    Prijateljica te ta trenutek zelo lepo pozdravlja.

    Aja, ni za kaj. Pa hvala tudi tebi. Če ne bi bilo tebe, tudi jaz ne bi bila to, kar sem.

    Prijateljica:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito. Naj večno traja!

    Pa vedno strašijo, kako nas internet razdvaja. Jaz tudi trdim, da povezuje. Če to želiš seveda.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz mislim, da nas internet povezuje.
    In 3x hura za tako prijateljico. To je res veliko vredno v življenju!!

    OdgovoriIzbriši
  4. :) Kako rada sem del te zgodbe:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Anita in Zofija, se strinjam. Če hočemo, lahko povezuje.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.