četrtek, 5. januar 2012

THE DAY

Danes je THE DAY - dan, ko se ob enih odpravim do notarja, položim ustanovni kapital in... čakam na vpis v Ajpes. Potem bom tudi uradno ustanoviteljica in direktorica Zavoda Za Jutri. Hehe, jaz, direktorica. Res hecno.

Danes je torej dan, ko zadeva postaja dokončna. Do zdaj sem imela možnost, da bi si premislila. In možnost, da bi še do konca aprila prejemala nadomestilo za brezposlenost. Od dneva, ko bo zavod vpisan v Ajpes pa sem sama svoja. V vseh pogledih.

Sama bom morala plačevati prispevke. Sama bom morala skrbeti, da bo denar pritekal na račun zavoda. In sama bom morala zaslužiti sleherni cent, ki bo pritekel.

Me je strah? Seveda. Imam pomisleke? Ne. Nič več. Mislim, da sem z njimi opravila potem, ko so moje predstavitve pogorele na celi črti. Iz tega sem se naučila, da ne smem obupati in da se moram iz napak učiti in iti naprej. Zdi se mi, da je to za začetek kar v redu pristop. Več od sebe pač ne morem zahtevati.

Naredila sem novo spletno stran (tokrat na spletnem programu, da je urejanje res enostavno in hitro). Ko bo Ajpes rekel, da sem uradna, jo bom objavila. Lepa je. Všeč mi je. In ima tudi blog. In imela bo tudi datume delavnic. Po novem se namreč imenujejo delavnice, ne predavanja.

Rabim še eno svojo fino  fotko. Ker tista, ki sem jo dala gor, mi ni preveč všeč.

Trdo delo se šele začenja. Ampak dokler ne bom obupavala, bo v redu. Na nove zmage torej!


foto: vecer.com


3 komentarji:

  1. Čin, na nove zmage.
    Potem zdaj nimaš več časa za kavice sredi dopoldneva? Jutri bom namreč v Kranju. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Načeloma sem zdaj sama svoja šefica ;) Ampak jutri me žal ni v Kranju. Se pa priporočam za naslednjič.

    OdgovoriIzbriši
  3. Še dobro da se nisva dogovarjali, sem bila kako uro prepozna že ko sem šla od doma. :)
    Drugič. Ampak razgled je bil pa včeraj verjetno fantastičen. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.