sreda, 8. junij 2011

Osem fasciklov

je našlo dom na policah. Ja, res je - tistih osem.
Če sem čisto iskrena, jih je pravzaprav sedem - en od njih še čaka na vsebino.

Da bi mi končno zmanjkalo izgovorov zakaj ne počnem nič resnično pametnega, sem se včeraj končno odločila in zvlekla ven kupe računov, odločb, plačilnih list in se lotila pospravljanja.
Žal mi je bilo že eno uro po tem, ker se je dnevna soba utapljala v gorah različnih papirjev.
Na koncu sem za vse skupaj porabila morda le kakšno minuto manjk kot tri ure.

Sem pa prišla do ugotovitve, da moram res oddati vlogo za otroški dodatek. Našla sem vsa zavarovanja za hišo od leta 2006 dalje. Pospravila sem vse ostale zadeve, ki so pridno čakale v predalu zdaj že nekaj let. Našla sem celo papirje za porodniško pri Sredinčici :)

Zdaj torej nimam več veliko izgovorov. Perilo je oprano. Posteljnina preoblečena. Hiša posesana (no, danes jo je treba spet, ampak to ravo ni delo za dve uri). Fascikli so pospravljeni, računalnik pa lep in frišen čaka, da se pravo delo začne.


1 komentar:

  1. Pridna. mene tudi to še čaka, ampak po počitnicah. ko bom šla v službo, bom imela več časa ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.