sobota, 18. junij 2011

Neobičajno

je sicer, da pišem blog tudi za vikend.

Neobičajno je sicer tudi to, da moja boljša polovica pride domov ob štirih zjutraj. No, važno, da je bil piknik kot se mu reče in da smo njegovo odsotnost tudi me tri prvič resno izkoristile in se celo noč stiskale v najini postelji :) Iskreno povedano sem spala kot ubita.
Celo Mezinček je drnjohal do petih.

V glavnem, danes vadimo naša bodoča jutra, kadar bo oči v službi in zaenkrat nam gre kar dobro. Mezinček pleza pod mizo in se zabava s svojimi igračami, Sredinčica in Palčica pa zajtrkujeta - dva kivija, hruško in dve marelici.
Jaz seveda obvezno s svojo kavo za računalnikom.

Sonček sije skozi okno na nas, malo se skriva za oblaki pa potem spet pokuka izza njih. Posesat mi danes ni treba (še), torej lahko res mirne vesti sedim za računalnikom in pišem.
In še nekaj je neobičajno - včeraj sem si celo po prvotnem planu uspela pobarvati lase. Zdaj spet izgledam nekaj let mlajša.

Jutro je torej lepo. Naj mu sledi tudi takšen dan.


foto: domacijagorc.webs.com

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar.