torek, 14. junij 2011

Slaba kombinacija

sta neprespana noč in slabe misli.

Mezinčku rastejo zobje (že odkar pomnim, izrastel pa ni še noben - mogoče so pa samo dober izgovor za take občasne nočne pohode) in se je zbudil že ob pol dveh. Od pol dveh do konkretno čez tri je trajalo, da je z muko zaspal nazaj - to pomeni veliko joka in veliko mojega nočnega sprehajanja iz ene sobe v drugo. Pomeni tudi to, da ves ta čas in še malo potem, ko je Mezinček že spal, nisem spala.

Nekako se je ponoči odločil, da bi bilo najbolj fino, če bi meditiral, ne spal, kar v mojem naročju. In se ni strinjal z mano, da je noč za spanje in da se spi v postelji.

Nekje med vsemi teh sprehodi, posedanjem, leganjem in vstajanjem so se v mojo glavo prikradle slabe misli - skrbi o prihodnosti, o tem kako bom plačevala kredit, kako bom pokrila limit, če še ne bo prihodkov. Celo misel na morje, ki bi morala vse to pregnati se je spridila in postala misel o denarju, ki ga zanj potrebujemo.
Potem sem premišljevala o službi, o tem kako ne spadam več tja in o tem kako bom nekatere ljudi pogrešala.

Skratka, slaba kombinacija. Ko bom ugotovila kako jo preprečiti, sporočim.

foto: adamineva.com

3 komentarji:

  1. Bah. Ko bo čez dan kaj mrknil, se mu pridruži. Drugače sta olajševalni okoliščini še vreme in luna, mislim, da je jutri.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsaka olajševalna okoliščina pride prav. Ker sem se zbudila presneto slabe volje.
    Se bom pa maksimalno potrudila, da ne bi trajala cel dan.

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, samo toliko pazi, da se te ne loti kaka depresija. Jaz sem bila enkrat že na meji. Isto, zaradi denarja, ki ga kljub obilici dela ni in ni hotelo biti. Potem pa še motivacija pade in si v začaranem krogu. In bi kar spal in spal in jokal za vsak drek (pardon izrazu).

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.