sreda, 15. junij 2011

Klima

V znamenju klime je najina letošnja pomlad.

V klimo avtomobila moje boljše polovice sva letos vložila že dobrih 400 evrov, pa še vedno ne dela. Zakaj? Očitno je zamašena ena od cevčic, ki pripeljejo do kabine, zato hladen zrak ne pride do cilja.
Kaj to pomeni? Raje ne vem koliko denarja.

Pred kratkim je v mojem super avtku počasi pojenjalo delovanje klime. No, mislila sva, da je treba samo zamenjati plin. Pa se je moja boljša polovica včeraj spravila pogledat kaj bi bilo narobe. In ugotovila, da se klima pravzaprav sploh ne prižge.

Raje ne povem kakšna je bila moja včerajšnja reakcija.
In ja, ta teden se bomo vozili naokoli z odprtimi okni. Še sreča, da je moja frizura namenjena temu, da je čim bolj skuštrana :) In da je tudi Mezinček že atestiran za prepišne avtomobile.


foto: smrklja.si

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za komentar.