torek, 28. junij 2011

Te dni...

mi nekako zmanjkuje časa za blog.

Nikakor se sicer ne pritožujem, da sem neproduktivna. Včeraj dopoldan sem recimo uspela, kljub temu, da smo zdaj doma v štiri, posesati celo hišico, oprati in posušiti tri stroje perila, stuširati vse tri mladičke in celo sebe, iti v trgovino po hrano za en teden, skuhati kosilo in prej pripraviti petnajst malic pa še kaj bi se našlo. Vse to še preden se je moja boljša polovica vrnila iz službe.

Večer sem preživela v Ljubljani na tečaju, ki mi bo dal znanje za tisto kar nameravam početi.

Vmes sem uspela napisati celo nekaj malega na blog. Ampak res nekaj malega.

Bojim se, da bo v prihodnjih tednih tale blog precej sameval. Upam sicer na najboljše - da mi bo uspelo kljub vsemu napisati vsaj sem in tja kakšno kratko.

Priznam pa tudi to, da kljub vsemu uživam v počitnicah - v jutranjem valjanju s puncama v postelji, dokler se Mezinček ne zbudi. Pa v naši sončni terasi, ki postane aktualna ravno, ko Mezinček zaspi. Uživam tudi v tem, da s puncama skupaj pripravljamo kosilo. Pa v lakiranju neskončnega števila mini nohtkov. In poslušanju glasbe, v kateri uživamo samo me tri :) No, in Mezinček.


1 komentar:

  1. Kako je na tečaju?

    Sicer pa te občudujem. Vseeno upam, da ti uspe vmes kaj napisat:)

    Uživajte še naprej:)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.