sreda, 1. junij 2011

Murphy

Ponoči nas je obiskal Murphy.

Danes imam nekaj zmenkov, ki se jih veselim. Najprej grem na polsestanek z gospodično, ki mi že zdaj zelo pomaga pri postavljanju novega biznisa in imam zanjo goro vprašanj. Potem se dobim na kavi z gospodično, ki je nisem videla skoraj ali pa ravno deset let. Na koncu grem do očetove partnerke, svoje mačehe v najboljšem možnem pomenu. Zmenila sem se celo, da bo moja boljša polovica danes v šoli in vrtcu pobrala punčki. 

Za prvega današnjih zmenkov sem se namenila resno pripraviti in sem si cel večer zapisovala kaj vse moram vprašati. 

Na obisk je seveda prišel Murphy v obliki Mezinčka (ki mu, mimogrede, rastejo zobje), ki se je zbudil ob devetih zvečer, ob desetih (takrat sem rabila kar dobre pol ure, da je spet zaspal), ob enajstih, ob dveh, vstali pa smo že malo pred peto. Tako da, kar se naspanosti tiče, nimam možganov ravno na 100% običajne funkcionalnosti. Pravzaprav bi bilo 50% bolj blizu realnemu stanju.

Sreča v nesreči je, da imam doma pijačo, ki ti da krila. Če bom imela srečo, mi bo funkcionalnost dvignila na 72%.

Dragi Murphy, prosim, naslednjič zavij OKROG mojega doma. Trenutno nimamo časa zate.

foto: diva.si

4 komentarji:

  1. Hecno, Murphy je imela pa danes ponoči veliko časa - tudi pri nas je hodil :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Ojej, upam da je kolovratil brez posebnih posledic in da bo ugotvil, da se k vam pa res ne splača zahajati in vas bo od zdaj naprej pustil pri miru. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. No, pijačo, ki ti da krila sem seveda pozabila doma :)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.